برگزاری ۱۰۶ جلسه واگذاری معاملات در شهرداری قم
نوشته شده توسط : onlinetabliq

 

برگزاری ۱۰۶ جلسه واگذاری معاملات در شهرداری قم
مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم از برگزاری ۱۰۶ جلسه تشریفات واگذاری انجام معامله در سه‌ماهه نخست ۱۴۰۳ خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :


به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حامد یاوری‌فر با اشاره به برگزاری ۱۰۶ جلسه تشریفات واگذاری انجام معامله در سه‌ماهه نخست ۱۴۰۳ اظهار داشت: در این مدت ۱۰۶ جلسه جهت تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب طرف معامله وفق قوانین و مقررات برگزارشده است.

وی با بیان اینکه این جلسات شامل کمیسیون‌های معاملات متوسط در مرکز و مناطق، هیات انتخاب مشاور، کمیسیون معاملات عمده، کمیسیون معاملات اعتبارات استانی ،کمیسیون ماده ۱۴ و کمیسیون حراج بوده است، مطرح کرد: در این جلسات موارد مرتبط با بیش از چهارصد فرآیند معاملاتی اعم از مناقصه، مزایده، حراج، ترک تشریفات، توزیع استعلام و خرید خدمات مشاوره مطرح و تصمیم‌گیری شده است.

مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم یکی از قراردادهای مهم را مربوط به عملیات اجرائی احداث تونل به روش NATM بین ایستگاه‌های A۱ و A۲ دانست و افزود: فرآیند واگذاری موضوع به پیمانکار ذیصلاح از سال گذشته آغاز شد و پس از اطلاع‌رسانی عمومی از طریق درج آگهی در روزنامه و ثبت در سامانه ستاد و دریافت اسناد ارزیابی کیفی توسط متقاضیان و برگزاری مباحث کارشناسی توسط مشاور پروژه، کمیته بازرگانی از شرکت‌های حائز صلاحیت جهت ارائه پیشنهاد قیمت دعوت به عمل آمد.

یاوری‌فر ادامه داد: با برگزاری جلسات کمیسیون مناقصه و بررسی‌های لازم توسط کمیته فنی و بازرگانی، مناسب‌ترین قیمت پیشنهاد به‌عنوان برنده مناقصه مشخص شد که مدت اولیه قرارداد ۲۴ ماه و مبلغ آن پنج هزار و چهارصد و هجده میلیارد ریال است.

مقالات دیگر: ظروف کرایه دولت





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: