نوشته شده توسط : onlinetabliq

سود مرحله سوم سهام عدالت پس از تعیین تکلیف همانند سال‌های گذشته به شماره شبای بانکی افراد واریز خواهد شد.

سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ دو مرحله‌ای بود که مرحله نخست آن آذرماه و مرحله دوم آن در هفته پایانی اسفند واریز شد. سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود ۳۰ درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین سود سهام عدالت متوفیان هم در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ پرداخت شد. البته سود سهام عدالت برخی سهامداران و وراث با مشکل مواجه شد که این افراد باید موضوع را از طرق مختلفی که اعلام شده پیگیری کنند.

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، بنابر اعلام مسئولان، سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی کماکان پیگیر واریز سود سهام عدالت از سوی شرکت‌ها هستند؛ عدم واریز سود سهام عدالت از سمت برخی شرکت‌ها که سبب شد این سود سه مرحله‌ای شود.

مقالات بیشتر: آموزش پیانو دهکده المپیک

۲۸ فروردین ماه مجید عشقی رئیس سازمان در رسانه ملی در خصوص این دیرکرد گفت: مجموعه اتفاقاتی رخ داد که سبب شد برخی شرکت‌ها تخلفی داشته باشند و نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند این شرکت‌ها اکثرا با کمبود نقدینگی مواجه هستند ما هم توصیه کردیم که باید سود سهام عدالت پرداخت شود امیدواریم تا خرداد بتوانیم این سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در این‌باره گفت: چند شرکت بخشی از سود سهام عدالت را واریز نکردند و کماکان پیگیری‌ها از سمت سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در حال انجام است به محض این که سودها دریافت شود زمان واریز آن اطلاع رسانی خواهد شد.

زمانی که سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت تعیین تکلیف شد همانند سال‌های گذشته سود به شماره شبای بانکی افراد که در سامانه سجام اعلام کردند واریز خواهد شد. در نهایت هم سهامداران اخبار مربوط به واریز سود سهام عدالت و دیگر موارد مربوط به این حوزه را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

 

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این‌باره، گفت: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : onlinetabliq

قند در دل نکونام آب شد / عروسی در کوچه آبی ها
به نظر می‌رسد که یکی از مهم‌ترین مسائل بین‌المللی مرتبط با استقلال به طور قابل توجهی برطرف شده است.
چند ماه پیش، باشگاه سانتاکلارا پرتغال به دلیل عدم دریافت کامل مطالبات خود، به خاطر حضور محمد محبی با پیراهن آبی به عنوان بازیکن قرضی در لیگ برتر بیست و دوم، شکایت کرد و در برابر این باشگاه حکم قطعی صادر شد.

حکمی که اگر قضیه و فصل نمی‌شد بدون شک مجوز حرفه‌ای استقلال صادر نمی‌گردید ولی اینطور که معاون حقوقی باشگاه استقلال چند روز قبل در مصاحبه اختصاصی با خبر ورزشی اعلام کرد، دوم فروردین امسال توافقاتی با طرف پرتغالی صورت گرفت که از نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مورد پذیرش واقع شد تا خللی در روند صدور مجوز حرفه‌ای آبی‌پوشان و بازگشت آنها به لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نشود. در همین رابطه محمدرضا بختیاری معاون مور حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال دقایقی پیش طی گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی با صراحت اعلام کرد پرونده سانتا کلارا برای همیشه بسته شده است.
او به خبر ورزشی گفت: پرونده طلب باشگاه سانتا کلارا از سه ماه قبل به طور جدی در دستور کار ما قرار داشت و با وجود اینکه بابت صدور مجوز حرفه‌ای از دوم فروردین تمهیدات لازم را اتخاذ کرده بودیم ولی باز هم آن را رها نکردیم تا قضیه برای همیشه بسته شود. امروز مطالبات سانتا کلارا از طریق مکاتباتی که با فیفا داشتیم پرداخت شد و این باشگاه حالا دیگر طلبی از باشگاه استقلال ندارد. طبق قانون پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال هم دیگر نباید بسته باشد و فیفا آن را تا پایان وقت اداری جمعه یا حداکثر صبح روز دوشنبه هفتم خرداد باز خواهد کرد. این اتفاق بسیار خوبی برای استقلال است چون حالا دیگر هیچ دغدغه‌ای نه از بابت مطالبات این باشگاه اروپایی داریم و نه به خاطر جذب بازیکن جدید دچار حدودیت و محرومیت می‌شویم.

مقالات دیگر: ظروف کرایه چیذر
لیست خرید پرستاره نکونام برای استقلال
جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در ابتدای فصل و تعطیلات زمستانی نام بازیکنان بزرگ را در لیست خرید آبی ها قرار داده بود.

لیست خرید جواد نکونام چه در ابتدای فصل و چه در تطعیلات زمستانی بازیکنان بزرگ و ستاره ها و بیشتر لژیونرها را در بر می گرفت چرا که سرمربی تیم استقلال بر این عقیده است که استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکن بزرگ جذب کند.

باشگاه استقلال به بهانه اینکه هیچ یک از بازیکنان اعلام شده که بیشتر در تیم های خارجی بازی می کردند، به تهران نمی آیند با هیچ یک از آنها مذاکره نکردند و روند خرید در تیم استقلال آنقدر بد پیش رفت که در دو برهه جواد نکونام مجبور شد، بازیکنان لیست فروش را به اردوی تیم برگرداند.
اما برای فصل بعد باشگاه استقلال علاقمند است لیست خرید جواد نکونام که بیشتر ستاره ها را در بر می گیرد، دنبال کند.

جواد نکونام به تازگی خواستار تمدید قرارداد بازیکنانی فعلی استقلال شده است که قرارداد آنها به پایان رسیده است. به این خاطر که به زعم سرمربی تیم استقلال این ها برای موفقیت تیم در فصل جاری از جان مایه گذشته اند و شایسته تحسین هستند.

استقلال با توجه به مصدومیت مهدی مهدی پور و آرتور کوین یامگا و هم چنین افزایش سهمیه بزرگسال تیم ها در فصل آینده می تواند بازیکنان جدیدی را به ترکیب اضافه کند.
منبع:  گسترش نیوز



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : onlinetabliq

پرداخت مالیات بدون تشریفات

سازمان مالیاتی امکان پرداخت مالیات مقطوع مشاغل در ۱۵ قسط (سه برابر اقساط پارسال) را فراهم کرده و آن طور که سبحانیان رئیس این سازمان اعلام کرده این مشوق برای صاحبان مشاغلی که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم استفاده می‌کنند، در نظر گرفته شده است.به گزارش قدس آنلاین، به گفته وی، این افراد ضمن اینکه مالیاتشان به صورت مقطوع تعیین می‌شود، از مزایایی چون نیاز نبودن به تسلیم اظهارنامه مالیاتی، تکمیل جداول درآمد و هزینه و نگهداری اسناد و مدارک و عدم امکان ورود به پرونده توسط ادارات و رسیدگی توسط مأموران مالیاتی برخوردار می‌شوند. 

همچنین چنانچه مؤدی بدهی نداشته باشد می‌تواند مالیات مقطوع یا ابرازی خود را در ۱۰ قسط به صورت مساوی پرداخت کند. در ضمن هر مؤدی که از چک الکترونیک استفاده کند (فارغ از اینکه بدهی داشته باشد یا نداشته باشد) می‌تواند مالیات مقطوع خود را در ۱۵ قسط پرداخت کند.

به گفته کارشناسان، تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم به گونه‌ای مقرر شده که بسیاری از تشریفات زمانبر و اختلاف‌برانگیز میان مؤدی و اداره مالیاتی را مرتفع می‌کند. برای بررسی این ماده قانونی با سیاوش غیبی‌پور؛ کارشناس مالیاتی و سپهر مهرابی؛ کارشناس اقتصادی به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

 

عدم نیاز به نگهداری اسناد مالیاتی و اخذ سریع مالیات

سیاوش غیبی‌پور، کارشناس مالیاتی در گفت‌وگو با قدس گفت: بزرگ‌ترین مزیت تبصره ۱۰۰ آن است که هر پذیرشی که در تبصره انجام می‌گیرد، مالیات آن سریع و حداکثر طی یک سال از تاریخ ارسال اظهارنامه وصول می‌شود. همچنین وصول مالیات بدون هزینه صورت می‌گیرد، درواقع هزینه‌هایی مانند دادرسی، اجرای قرار کارشناسی، مراجعات متعدد، شکایت به کارشناسی و دیوان و... ندارد. مالیاتی که از این طریق وصول می‌شود دارای یک ضریب خالص است، این مالیات به دلیل تورم سالیانه به‌موقع وصول می‌شود و مشکلات تأخیر و هزینه‌های وصول را ندارد.

وی بیان کرد: تبصره ماده ۱۰۰ به این مفهوم است که شرایطی روان و آسان در اختیار مؤدیان مالیاتی گذاشته می‌شود و آن‌ها با سه پیش‌فرض موجود مالیات خود را اظهار می‌کنند. پیش‌فرض نخست، کارکرد دستگاه‌های کارتخوان است که آمار آن با 

کد ملی شخص متناظر می‌شود. پیش‌فرض دوم آن است که سابقه شخص بر مبنای رسیدگی یا پذیرش تبصره بوده و درنهایت سومین پیش‌فرض آن است که افراد در اظهارنامه مالیاتی‌شان چه میزان از وجدان اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی خود استفاده می‌کنند. 

 

کامل نبودن بانک اطلاعات؛ بزرگ‌ترین چالش موجود 

غیبی‌پور افزود: متأسفانه در حال حاضر شکاف مالیاتی زیاد است یعنی مالیاتی که بخش مشاغل می‌پردازند از مالیات پرداختی بخش حقوق و دستمزد کمتر است و رقم این فاصله به دو برابر نیز می‌رسد. بزرگ‌ترین چالش موجود در وضعیت فعلی کامل نبودن بانک اطلاعات است.

وی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های مثبت تبصره ۱۰۰ مراجعه نکردن به اداره مالیاتی است. البته چه در تبصره و چه در اظهارنامه مالیاتی (به جز در موارد ایرادی) نیازی به مراجعه حضوری نیست و انجام فرایندهایی که در آن مأمور مالیاتی و مؤدی در ارتباط مستقیم نباشند و امکان تبانی کاهش پیدا کند، اقدام مناسبی است. 

وی اشاره کرد: در حال حاضر سقف تبصره تا ۱۸میلیارد فروش سالیانه است و افرادی که بیش از این مقدار فروش دارند نمی‌توانند از این تبصره استفاده کنند. سال گذشته مقدار سقف ۵میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود درواقع این رقم افزایش 

سه برابری داشته است و بسیاری از مشاغل در این فرایند قرار می‌گیرند. 

این کارشناس بیان کرد: یک‌سری مبانی مانند سیستم بانک و فروش بانکی، تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری باید هرچه سریع‌تر اصلاح شود. همچنین قانون مجازات برای استفاده از تجارت در حساب‌های شخصی بسیار ضعیف است و باید هرچه زودتر بهبود یابد.

 

انقلاب در نظام مالیاتی با هوشمندسازی مالیات‌ستانی

سپهر مهرابی، کارشناس اقتصادی هم درباره حرکت نظام مالیاتی به سمت استفاده از تقاطع داده‌ها برای ارزیابی دقیق مالیات گفت: مالیات‌ستانی مبتنی بر تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌‎های مستقیم یک رویکرد انقلابی در کاهش احتمال مالیات‌ستانی سلیقه‌ای، تمرکز بر تکمیل پایگاه‌های داده‌ای و استفاده از داده در جهت اخذ مالیات هوشمند و بدون دخالت ممیزان مالیاتی است. سنگ بنای شبکه مالیاتی هوشمند و خودکار در ایران، تقاطع داده‌هاست، فرایندی که شامل جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات از منابع مختلف برای تعیین وضعیت مالی یک فرد یا واحد تجاری است. با جمع‌آوری داده‌های حساب‌های بانکی، سوابق دارایی، بیمه، کارت به کارت به حساب مؤدی یا مرتبط با افراد نزدیک به مؤدی و سایر منابع مرتبط، سازمان امور مالیاتی به راحتی می‌تواند مالیات‌ها را با دقت بیشتری براساس درآمد واقعی ارزیابی کند و با این رویکرد، علاوه بر اینکه دیگر نیازی به اظهارنامه مالیاتی دستی و فیزیکی نیست، مزیت‌هایی نیز برای مشاغل قرار داده شده است که ذیل این فرایند هوشمند، مالیات خود را پرداخت کنند.

 

برداشتن فشار مالیاتی از مشاغل خرد و مردم 

مهرابی با اشاره به مزایای کلیدی اعطا شده در این مسیر گفت: دولت در تلاش خود برای نوسازی نظام مالیاتی، مجموعه‌ای از امتیازات مالیاتی را با هدف تشویق مشارکت در شبکه مالیاتی هوشمند کشور که در تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم گنجانده شده است، معرفی کرده است. این حرکت راهبردی، افزایش قابل توجه درآمد دولت، افزایش پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی و تضمین کارایی بیشتر را برای دولت در پیش خواهد داشت. از طرف دیگر برای مؤدیان مالیاتی نیز مزایای راهبردی قرار داده شده است؛ اساسی‌ترین و قوی‌ترین مشوق این سیاست، اجازه پرداخت مالیات مقطوع ذیل تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم است که امکان پرداخت مالیات مقطوع در ۱۵ قسط برای مؤدیان فراهم شده است. از طرف دیگر، پیش‌بینی‌پذیری در برخورد با مؤدیان مالیاتی با حذف الزام نگهداری اسناد و مدارک مالیاتی است که به این ترتیب دیگر ممیزان مالیاتی، امکان اخذ مالیات بیشتر یا جریمه مالیاتی در سال‌های بعد با رجوع به دفاتر مالیاتی را نخواهند داشت. این رویکرد دو سر برد موجب خواهد شد فشار مالیاتی از  مشاغل خرد و مردم برداشته شود. همچنین مشاغل خاص نیز با وجود افزایش مالیات، ولی به دلیل عدم نیاز به نگهداری دفاتر مالیاتی خود و تقسیط بلندمدت و ۱۵ قسطه مالیات ذیل تبصره ماده ۱۰۰، این مسیر را انتخاب خواهند کرد.

مقالات دیگر: ظروف کرایه قلهک



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : onlinetabliq

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، توضیحات مهمی پیرامون پرداخت سود مرحله سوم ارائه کرد.

به گزارش حرف تو به نقل از خبرآنلاین، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند مراجعه به مکانی خاص نیستند و سود مرحله سوم سهام عدالت در صورت دریافت از شرکت‌ها همانند دوره‌های قبل به حساب افراد واریز خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: نکته دیگر این که چند شرکت بخشی از سود سهام عدالت را واریز نکردند و کماکان پیگیری‌ها از سمت سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در حال انجام است به محض این که سودها دریافت شود زمان واریز آن اطلاع رسانی خواهد شد و اگر شرکتی اقدامات لازم را انجام ندهد مطابق قانون با آن برخورد می‌شود.

مقالات بیشتر: بهترین آموزشگاه موسیقی در دهکده المپیک

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اظهار کرد: در نهایت به طور کل برای دریافت سود سهام عدالت سهامداران نباید به هیج جا مراجعه و هیچ مدرکی را نباید به کسی دهند همچنین سهامداران هوشمند باشند که برای دریافت سود سهام عدالت نباید روی هیچ لینکی را کلیک کنند.

او افزود: همچنین سهامداران مشمول دریافت سود سهام نیازمند واریز وجه نیستند و با آنها اصلا تماسی گرفته نخواهد شد و زمانی که سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت تعیین تکلیف شد همانند سال‌های گذشته سود به شماره شبای بانکی افراد که در سامانه سجام اعلام کردند واریز خواهد شد. در نهایت هم سهامداران اخبار مربوط به واریز سود سهام عدالت و دیگر موارد مربوط به این حوزه را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : onlinetabliq

گنجینه مغفول شعر و ادب در هرمزگان
دو کتاب دستور زبان تشریفات و آداب شغلی و اصول تبلیغات در کمپین‌های سیاسی، نوشتهٔ"رضا کمالی زرکانی" از آن دسته کتاب‌هایی است که خلأ آموزش در حوزه اصول تبلیغات سیاسی و اتیکت‌های اجتماعی را پر می‌کند. با توجه به استقبال بی‌نظیر از کتاب‌ها با این نویسنده که مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و فعال حوزه هنر و فرهنگ بوده به گفتگو پرداختیم.
                                                                                
نویسنده این کتاب گفت: قبل از نگارش کتاب، سابقه تألیف داشتم. در حوزه شعر و نمایش، بیشتر به کارهای تألیفی و مطالعه‌ای که بین دو رشته اتفاق می‌افتد علاقه دارم. اولین کاری که در حوزه تألیف انجام دادم ظرفیت‌های نمایشی در شعر نو بود و عموماً هم سعی می‌کنم جاهایی وارد شوم و مطالعه انجام دهم که کمتر به آن پرداخته‌شده است. «زرکانی» ادامه داد: ما در حوزه شعر و ادب ظرفیت‌های بسیار زیادی داریم که در حوزهٔ ادبیات دراماتیک، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی از آن‌ها استفاده‌نشده است.
                                                                         
 نتوانستیم از ابزارهای هوش مصنوعی در تبلیغات استفاده کنیم
                                                          
کمالی در رابطه با کتاب "دستور زبان تشریفات و آداب شغلی" گفت: این‌یک کتاب کاملاً آموزشی است که هرکسی که یک شناخت مختصر از شعر و نمایش داشته باشد، می‌تواند از آن استفاده کند. وی ادامه داد: قبل از این، چند کتاب ترجمه کرده بودم که نمونهٔ آن نمایشنامه مذکر و مؤنث است، از یک نویسندهٔ فرانسوی به فارسی ترجمه کردم. کمالی ادامه داد: اخیراً احساس کردم که در حوزه تبلیغات، مخصوصاً تبلیغات سیاسی منابع ما خیلی کلی است و بیشتر در حوزه سیاست است تا در حوزه تبلیغات. ما در حوزه تبلیغات سیاسی منابع کمی داریم و اگر هم منابعی وجود دارد بیشتر تئوری است و جنبهٔ عملی ندارد. به همین خاطر سعی کردم در هر مورد مصداق ریزی را توضیح دهم.
وی افزود: کتابی است بین‌رشته‌ای که هم در حوزه سیاست و هم در حوزه تبلیغات استفاده می‌شود. در حقیقت یک کتاب ترکیبی که از دو جنبه مختلف موضوعی به آن پرداخته‌شده و سعی کردم بیشتر جنبه عملیاتی داشته باشد.
کمالی زرکانی گفت: ما به حوزه  استفاده از هوش مصنوعی در کشورمان زیاد نپرداختیم یعنی نتوانستیم از ابزار هوش مصنوعی در تبلیغات استفاده کنیم به همین خاطر مصداق‌هایی از کشورهای مختلف ر ا در کتاب اصول تبلیغات در کمپین های سیاسی آورده‌ام تا در کشور خودمان از آن‌ها الگوبرداری کنیم. الگوهایی از کشورهای مختلف مثل امریکا، کانادا، المان و.... نمونه‌ای است که از هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی خودشان استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند به کمک ابزارهای جدید مانند استفاده از ابزارهای فضای مجازی، ماشین‌های جستجوگر و.... پیشرفت کنند.

مقالات دیگر: 

ظروف کرایه دارآباد
 یکی از ابزارهای ورود به جامعه زبان است
                                                             
یکی از ابزارهای ورود به جامعه زبان است. زبان گفت‌وگو، شرط لازم برای حضور در جامعه و ارتباط مؤثر است؛ اما شرط کافی نیست. یعنی شما به‌عنوان یک فرد در جامعه چگونه خوب ظاهر شوید که حضور شما آنجا مؤثر باشد. این از نحوهٔ لباس پوشیدن شما، نحوهٔ احوالپرسی شما، دست دادن شما و... مشخص می‌شود که جزو فنون اکتسابی است. بخشی دیگر ارثی و ژنتیکی است که آن‌هم با ورزش‌های مخصوص قابل اصلاح است. علوم و فنون بخش اکتسابی را باید یاد بگیریم. برای اینکه اگر قرار باشد معاشرت‌های فراتر از حتی سرزمین خودمان داشته باشیم به این ابزار که من نام آن را دستور زبان ارتباطی گذاشته‌ام نیاز داریم.
                                                                         
 تشریفات به معنی تجملات نیست به معنی فنون ارتباط مؤثراست
                                                                                               
وی در رابطه با محتوای کتاب دستور زبان تشریفات و آداب شغلی ادامه داد: با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم چطور مؤثر باشیم مثلاً یک کارمند تا چه فاصله‌ای می‌تواند به مدیر خود نزدیک شود. آیا حریم فاصله‌ها را می‌شناسد یا خیر.؟ آیا می‌داند که بافاصلهٔ کمتر از یک متر نمی‌تواند به مسئول خودش نزدیک شود یا خیر؟ کسی که می‌خواهد در محیط کارش موفق عمل کند باید دستور زبان و آداب تشریفات را یاد بگیرد. کمالی در رابطه با تبلیغات محیطی گفت: رسانه‌ها، روزنامه‌ها و شبکهٔ استانی باید به معرفی و دیده شدن کتاب‌ها کمک کنند. صداوسیما یک ظرفیتی است که باید با تبلیغات از کارهای فرهنگی حمایت کند. «کمالی» گفت: از روزنامه صبح ساحل برای حمایت چندین ساله از مؤلفین استان سپاسگزارم. ما اقتصاد کتاب را اقتصاد رفاهی می‌دانیم یعنی اقتصادی که باید از آن حمایت کرد.
 گلایه از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس
                                                                                                         
«زرکانی» در رابطه با عدم‌حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: نام این سازمان را باید به سازمان ورزشی شهرداری بندرعباس تغییر داد زیرا در طی انجام چند مراسمی که داشتیم هیچ حمایتی از جانب این سازمان در حوزه کتاب صورت نگرفته است. وی ادامه داد: دستمزد یک ورزشکار در حوزه فوتبال را صرف کارهای فرهنگی کنند. باید وظیفهٔ فرهنگی خودشان را در کنار فعالیت‌های ورزشی انجام دهند.

 

منبع: صبح ساحل 



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : onlinetabliq

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد با حضور در یک برنامه تلویزیونی به ارائه توضیحات مهمی پیرامون تامین کالاهای اساسی، پرداخت حقوق ... [ادامه مطلب]

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ نقدی

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد با حضور در یک برنامه تلویزیونی به ارائه توضیحات مهمی پیرامون تامین کالاهای اساسی، پرداخت حقوق بازنشستگان و کارمندان و واریز یارانه‌ها پرداخت.

مطالعه بیشتر: شیشه بری در جنت آباد

به گزارش حرف تو به نقل از تسنیم، احسان خاندوزی در یک برنامه تلوزیونی بعد از خبر شهادت رئیس جمهور، گفت: جلسه فوق‌العاده هیات وزیران 7 صبح امروز با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای محترم هیات دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را در جلسه هیات وزیران ارایه کردند.

خاندوزی گفت: وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارایه کردند و به حمدالله چه در تامین کالاهای اساسی و حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پلی و مالی مشکلی در تامین و ارایه خدمات وجود ندارد.

به گفته وزیر اقتصاد، در حوزه پرداخت مالی، بودجه ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان عزیز و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

وی افزود، به لحاظ گزارش وضعیت شاخص‌های اقتصادی شرایط با ثبات و تحت مدیریت بخش‌های اقتصادی است و البته مقرر شد که کمیته ستاد اقتصادی دولت به شکل روزانه این پایش مستمر را تا پایان دوره ماموریت این دولت بدون ساعتی خلل، به شکل روزانه ادامه دهد.

خاندوزی گفت: گزارش‌ها به معاون اول ارایه خواهد شد و در صورت نیاز به تدابیر فوریتی،‌ این اتفاق رخ خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : onlinetabliq

کارآگاهان در تلاش برای افشای راز گم‌شدن تازه عروس
پلیس در تلاش است تا از سرنوشت تازه‌عروسی که به طرزی مرموز مفقود شده است، خبری به دست بیاورد.
تحقیقات جنایی برای مشخص شدن سرنوشت زنی جوان که پدرش ناپدید شدن او را به مراجع قضایی اطلاع داده است، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، مرد میانسالی در روزهای گذشته با مراجعه به یکی از مقرهای انتظامی پلیس تهرات بزرگ از ناپدید شدن دخترش خبر داد و با طرح شکایتی از دامادش او را متهم به دخالت در این اتفاق کرد.

مرد میانسال  گفت: دخترم چند روزی است که ناپدید شده. او مدتی است ازدواج کرده و سعی کردم از دامادم در مورد دخترم خبر بگیرم اما او مدعی است از سرنوشت دختر جوانم بی‌اطلاع است.

بازپرس حمیدرضا کیاستی پس از بررسی گزارش پلیس و شنیدن اظهارات شاکی پرونده، دستور احضار همسر زن گمشده را صادر کرد.

به این ترنیب، ماموران پلیس مرد جوان را به مقر پلیس احضار کردند و او در تحقیقات گفت: شش ماه قبل از طریق اقوام با همسرم آشنا شدم و بعد از مدتی با هم ازدواج کردیم. اختلافی با همسرم نداشتم و او روز حادثه برای رفتن به آرایشگاه خانه را ترک کرد،‌ البته بعد متوجه شدم طلاهایش را هم با خود برده است. بعد از آن روز دیگر از او خبری ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برایش افتاده است. من هم درخواست رسیدگی دارم تا از سرنوشت همسرم مطلع شوم.

در پی این اظهارات مرد جوان، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی دستور تحقیقات برای رازگشایی از سرنوشت زن ناپدیدشده را صادر کرد.

منبع: رویداد ایران
مقاله دیگه:ظروف کرایه گیشا



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : onlinetabliq

دو پیشنهاد سینمایی وزیر ارشاد به سازمان همکاری‌های شانگهای
بیست و یکمین اجلاس وزرای فرهنگ کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای که صبح امروز ۲۶ اردیبهشت به صورت برخط در سالن تشریفات نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی گفت: امروز همگی ما در حالی کنار هم جمع شده‌ایم که دنیا با چالش‌های گوناگون اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... دست و پنجه نرم می‌کند و چالش‌های انسانی یکی از بارزترین و مهمترین آنهاست. تلاش غرب و مجموعه تمدن غرب این است که افزون بر اقتصاد و سیاست، بر فرهنگ و تمدن مردمان غیر غربی تسلط یابد. تلاش بر این است تا هرچه بیشتر نسل جوان را از فرهنگ و تمدن خود بیگانه ساخته و تنها راه رسیدن به فرهنگ و تمدن را تمسک به جلوه‌ها و مظاهر فرهنگ غربی جلوه دهند.

اسماعیلی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با سابقه تمدنی و تاریخی چند هزارساله و به عنوان کشوری با رسالت فرهنگی، آماده همکاری‌های فرهنگی و هنری در چارچوب سازمان همکاری شانگهای و همچنین در قالب دو جانبه است. بدون تردید هر کدام از کشور‌ها نقش یک قطعه تکمیلی را در پازل و سیمای عظیم فرهنگی جهان دارد. هر کدام از ما نمایندگان کشور‌های با فرهنگ و تاریخ و عظمت باشکوه هستیم و امیدواریم با همدلی و هم افزایی کشور‌های عضو بتوانیم محرومیت و مظلومیت فرهنگ و هنر را از سیمای سازمان بزداییم.

وی افزود: به جاست در ابتدا قدرت خود را بشناسیم و پس از آن دنیا را متوجه عظمت خود کنیم. امروز با کمال تاسف قدرت غالب رسانه در دست افرادی است که برای حفظ منافع خود از هیچگونه تبلیغ دروغ امتناع نمی‌کنند. مستحضرید که اغلب شبکه‌های ماهواره‌ای به ترویج فساد و تباهی و تخریب اخلاق پاک انسانی همت گذاشته‌اند.

اسماعیلی تاکید کرد: در پایان مباحث خود دو پیشنهاد عملی از طرف جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری تقدیم می‌کنم. پیشنهاد اول، برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم سازمان همکاری شانگهای در تهران و دوم پیشنهاد تشکیل اتحادیه فیلم سازمان همکاری‌های شانگهای، چراکه فیلم و ابزار هنر در رساندن پیام‌ها موثر است.

 

مطالب دیگر: ظروف کرایه منطقه 2



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 122
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : onlinetabliq

همه نکاتی که در انتخاب یک تالار پذیرایی مناسب باید به آن توجه کنید
با گذشت زمان و تغییرات جوامع مدرن، مراسم عروسی به عنوان یکی از رویدادهای مهم و ماندگار در زندگی انسان‌ها، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

هر زوجی در دنیا، با آرزوی داشتن یک مراسم عروسی خاص و بی‌نظیر، به دنبال جشنی است که علاوه بر جلب توجه و ایجاد لحظاتی ماندگار، با توجه به ویژگی‌های خاص و امکانات مناسب، به آن‌ها اجازه می‌دهد لحظات شادی و عشق خود را به اشتراک بگذارند.
انتخاب یک تالار پذیرایی برای برگزاری مراسم عروسی یکی از تصمیمات مهمی است که بر این رویداد بسیار تاثیرگذار است. ویژگی‌های یک تالار پذیرایی خوب، مانند موقعیت مکانی، ظرفیت، دکوراسیون، نورپردازی، امکانات بهداشتی، سیستم‌های تهویه و سرمایش، کیفیت غذا و خدمات پذیرایی، تمیزی و نظافت و امکانات اضافی مانند پارکینگ و اتاق‌های استراحت، از جمله عواملی هستند که در انتخاب یک تالار عروسی ایده‌آل بسیار حائز اهمیت‌اند.

در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های اساسی یک تالار پذیرایی خوب برای مراسم عروسی می‌پردازیم. با توجه به این ویژگی‌ها، زوج‌ها می‌توانند تصمیم بهتری برای برگزاری مراسم عروسی خود بگیرند و این لحظات مهم را در ذهن خودشان ماندگار کنند.

توجه به مکان تالار پذیرایی برای مراسم عروسی
یکی از اولین و مهم‌ترین اقدامات در برگزیدن تالار برای برگزاری مراسم عروسی، توجه به موقعیت جغرافیایی و مکانی تالار است. این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که نباید آن را نادیده بگیریم.

تالاری که برای جشن عروسی انتخاب می‌کنید، باید در موقعیتی قرار گیرد که دسترسی به آن برای مهمان‌ها آسان و راحت باشد. بهتر است تالار در نزدیکی مرکز شهر باشد. این امر باعث می‌شود مهمانان با مشکلات کمتری در پیدا کردن مکان عروسی شما روبرو شوند و از راحتی بیشتری در رفت‌وآمد خود لذت ببرند.
در طراحی مهمانی، این انتخاب مکان می‌تواند تاثیر مستقیمی بر تجربه مهمانان داشته باشد. هر چه مهمانان بهتر به تالار دسترسی داشته باشند، از مراسم بیشتر لذت می‌برند و وقت کمتری را برای رفت‌وآمد صرف می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که روز عروسی شما برای همه‌ی حاضران به یادماندنی‌تر و خاص‌تر باشد.

بنابراین، در انتخاب تالار برای مراسم عروسی، حتماً به موقعیت جغرافیایی و دسترسی به مکان دقت کنید تا این رویداد مهم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

توجه به ظرفیت تالار پذیرایی
در انتخاب تالار برای مراسم عروسی، اندازه و ظرفیت تالار بر اساس تعداد میهمان‌های دعوت شده بسیار مهم است. برای انتخاب بهترین تالار، باید به این نکات توجه کرد:

اولاً، باید تعداد میهمان‌های دعوت شده را در نظر بگیرید. اگر تعداد میهمان‌ها کمتر از 300 نفر است، انتخاب یک تالار با ظرفیت بیش از حد (مانند 500 نفر) مناسب نیست، زیرا فضای بیش از اندازه ممکن است خالی و ناکارآمد به نظر برسد.

از سوی دیگر، اگر تعداد میهمان‌ها بسیار زیاد است و تالاری با ظرفیت 250 نفر انتخاب شود، این نیز مناسب نیست و ممکن است مهمانان نتوانند به راحتی جای خود را پیدا کنند و باعث تجربه ناخوشایندی شود.

بهترین راهکار این است که تعداد دقیق میهمانان را مشخص کرده و سپس تالاری را انتخاب کنید که ظرفیت و گنجایش آن با تعداد مهمانان شما هماهنگ باشد. این انتخاب باعث خواهد شد که مراسم شما به راحتی برگزار شده و تمامی مهمانان از تجربه‌ی خاصی بهره‌مند شوند.

توجه به نورپردازی سالن
در برنامه‌ریزی یک مراسم عروسی بی‌نظیر، نورپردازی سالن یکی از جنبه‌های مهم است که تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت مراسم دارد. اگرچه ممکن است در آغاز به این نکته توجه نکنید، اما نورپردازی مناسب توانایی ایجاد اتمسفری جذاب و گرم را در محل برگزاری عروسی شما دارد.

تالار پذیرایی برای برگزاری مراسم عروسی باید از یک سیستم نورپردازی مناسب برخوردار باشد که در طول شب، هنگام رقص و فیلم‌برداری، تجربه‌ی بی‌نظیری برای شما و مهمانان ایجاد کند. نورپردازی مناسب نه تنها زیبایی مکان را افزایش می‌دهد بلکه فضایی شگفت‌انگیز و جذاب را برای عروس و داماد و مهمانان فراهم می‌آورد.
پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب نهایی تالار برای مراسم عروسی خود، دستگاه‌های نورپردازی سالن را به دقت تست کنید. مطمئن شوید که این سیستم به خوبی عمل می‌کند و قابلیت تنظیم و تطبیق با نیازهای مختلف مراسم را دارا هستند. این اقدام باعث می‌شود که شما بتوانید از لحظات بی‌بدیل و شگفت‌انگیزی در مراسم عروسی خود بهره‌مند شوید و خاطره‌ی خوبی را برای همیشه ثبت کنید.

با دقت به نکات فنی و زیرساخت‌های مهم چون نورپردازی، می‌توانید مراسم عروسی خود را به یک تجربه‌ی بی‌نظیر و خاص تبدیل کنید.

توجه به سالن غذاخوری تالار
سالن غذاخوری تالار یک جزء مهم در برگزاری یک مراسم عروسی است. این فضا باید علاوه بر زیبایی و دکوراسیون، دارای تمیزی مناسب باشد تا مهمانان بتوانند از غذا خوردن لذت ببرند.

یک تالار پذیرایی با کیفیت باید دارای دکوراسیون زیبا و دقیق باشد، از جمله گل‌آرایی مناسب بر روی میزها و رومیزی‌ها. میز و صندلی‌ها نیز باید منظم و راحت باشند تا مهمانان بتوانند به راحتی نشسته و از غذا و مراسم لذت ببرند.

پیشنهاد ما به شما این است که هنگام انتخاب تالار برای مراسم عروسی، به سالن غذاخوری و دکوراسیون آن توجه کنید. از تمیزی میز و صندلی‌ها اطمینان حاصل کنید و از تمامی جزئیات ظریف آن برای ایجاد یک محیط شگفت‌انگیز در روز خاص خود استفاده کنید.

توجه به دکوراسیون تالار
در طراحی و دکوراسیون تالار برای مراسم عروسی، انتخاب درست و مناسب این عناصر از اهمیت بسیاری برخوردار است. یک تالار پذیرایی عالی باید دارای دکوراسیونی باشد که هم زیبا و جذاب بوده و هم توانایی ایجاد جلوه‌ای شگفت‌انگیز در فیلم‌برداری و عکاسی از مراسم عروسی را داشته باشد.

دکوراسیون تالار باید به گونه‌ای باشد که با سلیقه عروس و داماد و میهمان‌ها همخوانی داشته باشد و آن‌ها را مجذوب کند. از جزئیاتی همچون تزئینات گلی، نورپردازی مناسب و انتخاب رنگ‌ها و ترتیب میزها و صندلی‌ها برای ایجاد فضایی دلنشین و دلپذیر استفاده می‌شود.

هدف از دکوراسیون تالار برای مراسم عروسی، ایجاد یک محیط شگفت‌انگیز و رویایی است که عروس و داماد و مهمانانشان به شدت از آن لذت ببرند و لحظاتی خاص را تجربه کنند. بنابراین، در انتخاب تالار برای مراسم عروسی، به دکوراسیون و طراحی آن توجه ویژه داشته باشید و از زیبایی و جذابیت فضا قبل از روز مهم خود مطمئن شوید.

توجه به تهویه مناسب تالار
تهویه مناسب یکی از جنبه‌های مهم در برگزاری مراسم عروسی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. زمانی که در یک تالار بزرگ جمعیت زیادی از مهمانان حضور دارند و در حال رفت و آمد هستند، تهویه مناسب از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. عدم وجود تهویه مناسب می‌تواند باعث ناراحتی و اذیت مهمان‌ها شده و حتی ممکن است موجب مشکلات سلامتی برخی افراد شود.

بنابراین، یک تالار پذیرایی خوب باید دارای یک سیستم تهویه کاملاً مناسب و مطبوع باشد. این به این معناست که هوای تالار باید درست تنظیم شده باشد تا مهمانان در طول مراسم عروسی احساس راحتی کنند و از لحظات مهمی که در این روز ویژه به اشتراک می‌گذارند، لذت ببرند.

قبل از انتخاب تالار برای مراسم عروسی، از تهویه مناسب آن اطمینان حاصل کنید. این امر باعث می‌شود که مراسم شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود و همه‌ی حاضران از تجربه‌ی خاصی برخوردار شوند. بهتر است هوای تالار به نحوی تنظیم شده باشد که در هر فصل و در هر شرایطی، مهمانان احساس راحتی و سرزندگی کرده تا لحظاتی خاص و ماندگاری را در مراسم عروسی شما تجربه کنند.

توجه به سیستم گرمایشی و سرمایشی تالار
در نظر گرفتن سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب برای تالار در برگزاری مراسم عروسی امری بسیار مهم است که نباید آن را نادیده بگیریم. فصل و زمان برگزاری عروسی (بهار، تابستان، پاییز یا زمستان) نیازمندی‌های مختلفی برای تهیه تالار مناسب دارد.

در صورتی که مراسم در بهار و تابستان برگزار می‌شود، باید از وجود یک سیستم خنک کننده قوی در تالار اطمینان حاصل شود تا مهمانان در طول مراسم اذیت نشوند در معرض گرما قرار نگیرند. به علاوه، برای روزهای سرد پاییز و زمستان، لازم است که سیستم گرمایشی تالار به خوبی عمل کند تا مهمانان در محیطی گرم و دلپذیر، از مراسم لذت ببرند.

باید به یاد داشت که مهمانان معمولاً با لباس‌های نازک و گاهی کت و پالتو وارد تالار می‌شوند، بنابراین اطمینان از یک سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب بسیار ضروری است تا دمای مناسب در تالار حفظ شود و همه‌ی حاضران از لحظات عروسی لذت ببرند.

قبل از انتخاب تالار برای مراسم عروسی، حتماً از وجود یک سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی و کارآمد در تالار اطمینان حاصل کنید. این اقدام باعث می‌شود که شما و مهمانانتان بدون هیچ نگرانی و در بهترین شرایط ممکن، لحظات خاصی را در این روز بزرگ تجربه کنید.

توجه به نظافت سالن و تالار عروسی
هنگام انتخاب تالار برای مراسم عروسی، نظافت و بهداشت فضاها از جمله موارد بسیار مهمی هستند که نباید آن‌ها را نادیده بگیریم. این موارد می‌توانند تاثیر مستقیمی بر تجربه و راحتی مهمانان در طول مراسم داشته باشند.

ابتدا، به تمیزی و استحکام روکش‌های صندلی و رومیزی‌ها توجه کنید. این امور بسیار مهم هستند و باید به مدیریت تالار تاکید کنید که این اجناس حتماً باید تمیز و آماده برای استفاده باشند.

همچنین، سرویس‌های بهداشتی مهمانان نیز باید در وضعیت مناسبی باشند. تعداد کافی از سرویس‌های بهداشتی برای تعداد مهمانان و همچنین فراهم بودن شرایط آب گرم، مایع دستشویی و دیگر امکانات ضروری از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

مطمئن شوید که تمامی امکانات بهداشتی در تالار عروسی به خوبی عمل می‌کنند و در شرایط مناسبی قرار دارند تا مهمانان بتوانند از آن‌ها به راحتی استفاده کنند. این اقدامات کوچک اما مهم باعث می‌شوند که مراسم عروسی شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود و همه‌ی حاضران از لحظات خاصی که در این روز فراموش‌نشدنی تجربه می‌کنند، لذت ببرند.

توجه به کیفیت غذای تالار
غذا و خدمات پذیرایی در تالار عروسی از جنبه‌های بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد تا مراسم شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود و مهمانان از تجربه‌ی خاصی برخوردار شوند.

اولین نکته این است که در صورتی که سرو غذا با خود تالار است، باید حتماً به مواد اولیه و کیفیت غذا نظارت کنید. کیفیت غذا به رضایت مهمانان در مراسم شما تاثیر بسزایی دارد. همچنین، نحوه پذیرایی و تمیزی لباس خدمتکاران نیز از جوانبی است که باید به آن توجه کرد.

در انتخاب منو غذا، سعی کنید غذاهایی را انتخاب کنید که به اکثر ذائقه‌ها مناسب بوده و مورد علاقه بسیاری از مهمانان باشند. همچنین، بهتر است غذاهای معمول و متداول را در منوی خود در نظر بگیرید.

برای اطمینان از کیفیت غذا و خدمات پذیرایی، می‌توانید یک شب به صورت سرزده به تالار بروید و از مدیریت تقاضای تست غذا کنید. در این تست، نحوه برخورد و سرویس دهی، نوع لباس پوشیدن پرسنل، کیفیت ظروف و خدمات را مورد بررسی قرار دهید. این اقدام به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز برای روز ویژه‌ی شما بهترین شکل ممکن خواهد بود.

توجه به پارکینگ تالار
یکی از امکانات بسیار حیاتی برای هر تالار عروسی، پارکینگ مناسب و وسیع است. اغلب مهمانان به عروسی با اتومبیل شخصی می‌آیند و از این رو، فراهم کردن پارکینگ کافی و مناسب برای تمامی اتومبیل‌ها بسیار مهم است.

هنگام انتخاب تالار برای مراسم عروسی، به وسعت و ظرفیت پارکینگ آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که تعداد ماشین‌های مهمانان شما بتوانند به راحتی در پارکینگ تالار جا داده شوند و هیچ مهمانی نیاز به پارک کردن خارج از تالار نداشته باشد. این امر باعث آسایش و راحتی مهمانان شما در طول مراسم می‌شود و از ایجاد هرگونه ناراحتی یا مشکل جلوگیری می‌کند.

پارکینگ مناسب همچنین می‌تواند از جنبه‌های ایمنی نیز بسیار حائز اهمیت باشد، زیرا اتومبیل‌ها باید در محیطی امن و مرتبط با تالار پارک شوند. لذا، در انتخاب تالار عروسی، این نکته را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا روز ویژه‌ی شما با همه جزئیات خوب پیش برود و مهمانان به یادگار تجربه‌ای خوشایند داشته باشند.

توجه به ارتفاع سقف تالار
در انتخاب تالار برای برگزاری مراسم عروسی، ارتفاع سقف یکی از جنبه‌های مهمی است که باید به آن توجه کنید. ارتفاع سقف تالار بلند باید باشد تا از مشکلاتی مانند دشواری در فیلم‌برداری جلوگیری کند و همچنین، مهمانان با این فضای باز، آزادی بیشتری خواهند داشت.

سقف بلند در یک تالار عروسی به فضای بیشتر و احساس راحتی برای مهمانان کمک می‌کند. در هنگام فیلم‌برداری نیز، ارتفاع سقف بلند از ایجاد مشکلات ناشی از نورپردازی و زاویه‌های دید مختلف جلوگیری می‌کند و بهترین شرایط برای ثبت خاطرات زیبا فراهم می‌کند.

بنابراین، در انتخاب تالار عروسی، به ارتفاع سقف و ویژگی‌های فضای داخلی توجه کنید تا مراسم شما در یک محیط مناسب و دل‌پذیر برگزار شود و تمامی مهمانان از تجربه‌ی خاصی برخوردار شوند.

داشتن اتاق پرو برای مهمان‌ها
یکی از ویژگی‌های بسیار مهم برای یک تالار عروسی خوب، داشتن اتاق پرو مناسب برای مهمان‌ها است. این اتاق پرو یک امتیاز عالی برای هر تالار محسوب می‌شود، زیرا مهمان‌ها می‌توانند در اینجا لباس عوض کنند، از بچه‌ها مراقبت کنند و افراد مسن می‌توانند در این اتاق استراحت کنند.

در اتاق پرو، امکاناتی مانند تجهیزات لازم برای تغییر لباس، صندلی‌ها و میزهای مرتبط برای آرایش کردن بانوان و امکاناتی برای استراحت افراد مسن باید فراهم شود. همچنین، این اتاق باید دارای تمیزی و نظم مناسب باشد تا مهمان‌ها هنگام استفاده از آن راضی و راحت باشند.

توصیه می‌شود که هنگام انتخاب تالار عروسی، به وجود یک اتاق پرو که مناسب و کامل باشد، توجه کنید. این ویژگی می‌تواند تجربه مهمان‌ها را در مراسم عروسی شما بهبود بخشد و نظرات مثبتی نسبت به تالار داشته باشند.

توجه به سفره‌ عقد
یکی از ویژگی‌های مهم و متنوع برای یک تالار عروسی، سفره عقد مناسب است که به امکانات و کیفیت تالار افزوده می‌شود. این فرصت به عروس و داماد اجازه می‌دهد تا سفره عقدی را که متناسب با سلیقه‌شان است، انتخاب کنند.

سفره عقد باید متنوع و مناسب برای هر سلیقه‌ای باشد. این امر به افزایش کیفیت مراسم و جلب رضایت عروس و داماد کمک می‌کند. از جنس و طرح تا رنگ‌ها و جزئیات دیگر، سفره عقد باید با دکوراسیون عروسی سازگار باشد.

هنگام انتخاب تالار برای عروسی خود، توجه به این نکته مهم است که سفره عقدی انتخاب کنید که با سلیقه شما هماهنگ است و مهمان‌ها را مجذوب خود ‌کند. انتخاب درست سفره عقد، بخشی اساسی از ویژگی‌های عروسی شما است که باید با دقت و انتخاب مناسب انجام شود.

مقالات دیگر: ظروف کرایه دزاشیب

فرم قرار داد تالار
تنظیم فرم قرارداد با تالار عروسی یک مرحله بسیار مهم در برگزاری مراسم است. این فرم قرارداد باید شامل تمامی امکانات، خدمات و تشریفاتی که انتخاب کرده‌اید، به صورت دقیق و کامل باشد تا بعداً در مورد هزینه‌ها یا امکانات دچار مشکل نشوید.

در تهیه فرم قرارداد، موارد زیر را حتماً در نظر بگیرید:

امکانات و خدمات مورد نیاز :در فرم قرارداد، تمامی امکانات مورد نیاز برای مراسم عروسی خود را به دقت فهرست کنید، از جمله مکان تالار، ظرفیت، دکوراسیون، نورپردازی، خدمات غذا و نوشیدنی، میز و صندلی، تجهیزات صوتی و تصویری و سایر خدمات مربوطه.
هزینه‌ها و شرایط مالی :در قرارداد، جزئیات هزینه‌ها و شرایط مالی را به صورت کامل ذکر کنید، از جمله هزینه‌ی کلی، نحوه پرداخت و هرگونه هزینه اضافی ممکن در طول فرآیند برگزاری.
شرایط کنسلی و تغییرات :شرایط کنسلی و تغییرات در صورت نیاز باید در قرارداد مشخص شود تا هر دو طرف از حقوق و تعهدات خود آگاهی داشته باشند.
زمان برگزاری و شرایط تحویل تالار :تاریخ دقیق برگزاری مراسم و شرایط تحویل و بازگرداندن تالار باید در قرارداد مشخص شود.
شرایط عمومی :نکات عمومی مانند مسئولیت‌ها، بیمه‌ها و دیگر شرایط حقوقی مورد نیاز باید در قرارداد قید شوند.
با توجه به این موارد، تهیه یک فرم قرارداد دقیق و کامل با تالار عروسی، به شما کمک می‌کند تا در طول فرآیند برگزاری مراسم هیچ ناراحتی یا ابهامی پیش نیاید و همه چیز به روال مطلوب پیش برود.

امکانات و خدمات تالار
در تالارهای عروسی، امکانات و خدماتی ارائه می‌شود که می‌تواند تجربه شما و مهمان‌هایتان را بهبود بخشد و مراسم عروسی را به یک تجربه خاص و بی‌نظیر تبدیل کند. برخی از این امکانات و خدمات شامل موارد زیر است:

سفره عقد زیبا :انتخاب یک سفره عقد زیبا و مناسب با دکوراسیون تالار می‌تواند باعث جلب توجه و افزایش زیبایی مراسم عروسی شود.
نورپردازی ویژه :داشتن نورپردازی مناسب و جذاب در تالار، جلوه‌ی شگفت‌انگیزی به مراسم شما می‌بخشد و اتمسفر رمانتیکی را ایجاد می‌کند.
فرش قرمز عروس و داماد :فرش قرمز با طرح‌ها و زیبایی‌های خاص، ورود عروس و داماد را به تالار به یک لحظه فوق‌العاده تبدیل می‌کند.
امکانات گل ریزان عروس و داماد :امکان گل ریزان با طرح‌ها و زیبایی‌های متناسب با سلیقه عروس و داماد، زیبایی و شکوه به مراسم عروسی می‌بخشد.
استریو بسیار مناسب با لوازم پخش موسیقی خوب :امکانات صوتی مناسب و سیستم پخش موسیقی با کیفیت، باعث می‌شود مهمانان در طول مراسم لحظات شادی داشته باشند.
گل آرایی تالار پذیرایی :داشتن دکوراسیون گل‌آرایی زیبا و مناسب با فضای تالار، جلب توجه و زیبایی محیط را افزایش می‌دهد.
سرویس بهداشتی مناسب :ارائه سرویس بهداشتی مناسب و با کیفیت برای مهمان‌ها، راحتی و آسایش را به مراسم عروسی اضافه می‌کند.
تاکسی سرویس ویژه برای میهمانان :امکانات ویژه ارائه تاکسی سرویس برای میهمانان، اطمینان از راحتی و رفاه مهمانان را فراهم می‌کند.
آسانسور :وجود آسانسور در تالار برای دسترسی راحت مهمانان، از جمله خدمات مهمی است که تالارهای عروسی باید ارائه دهند.
با توجه به این امکانات و خدمات، انتخاب یک تالار عروسی با کیفیت و مناسب می‌تواند تجربه عروسی شما را به یک رویداد خاص و فوق‌العاده تبدیل کند.

در نهایت، در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های اصلی یک تالار پذیرایی خوب برای مراسم عروسی پرداختیم. انتخاب یک تالار عروسی مناسب می‌تواند تاثیر مهمی در برگزاری یک مراسم عروسی خاطره‌انگیز داشته باشد. ویژگی‌های اصلی شامل مواردی همچون موقعیت جغرافیایی، ظرفیت تالار، نورپردازی، سالن غذاخوری، دکوراسیون، تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکانات و خدمات، نظافت، کیفیت غذا، ارتفاع سقف، اتاق پرو، سفره عقد و سایر امکانات مورد نیاز است.

با توجه به اهمیت هر یک از این ویژگی‌ها، انتخاب یک تالار پذیرایی مناسب باید با دقت و شناخت کامل از این ویژگی‌ها انجام شود تا مراسم عروسی به بهترین شکل ممکن برگذار شود و مهمانان بتوانند لحظات خاصی را در این روز تجربه کنند.

در انتها، تالار جام جم با امکانات ویژه‌ای که در برگزاری مراسم عروسی و مراسم ختم ارائه می‌دهد، یک گزینه عالی برای این مناسبت‌ها است. این تالار ختم با داشتن غذای سازمانی با کیفیت و خدمات ویژه، آماده پذیرایی از شما است.

منبع: ساعت 24



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 160
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : onlinetabliq

خیر بستان‌آبادی، شاد کردن دل دانش‌آموزان را به تشریفات ترجیح داد
چه چیزی در نزد خدا بالاتر از این است که دلی را شاد کنی و لبی را بخندانی و خیر محترم بستان‌آبادی با نه گفتن به تشریفات، بخشی از هزینه مراسم ضیافت بازگشت از سفر حج را به صرف خرید تجهیزات مدرسه‌ای در این شهرستان کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، خیر نیک‌سرشت، حاج جعفر علیزاده کردکندی، هزینه ضیافت سفر حج خود را به خرید صندلی‌ برای مدرسه موحد شهر کرد کندی اختصاص داد.

دانش‌آموزان دو کلاس‌ پایه ششم در این مدرسه، صندلی‌های قدیمی را دور ریخته و بر روی صندلی‌های نو نشستند‌ و طی آیینی از این خیر، قدردانی کردند. گفتنی است؛ میزان تقریبی اعتبار صرف شده برای این کار ۶۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

صدها فرشته بوسه بر آن دست می‌زنند کز کار خلق یک گره بسته باز کنند

مقالات دیگر: ظروف کرایه مینی سیتی



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 131
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1403 | نظرات ()